آراز آراز ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

..(خاطرات آراز جون در وب)..

آراز6ماهه چه کارهایی انجام میده؟

1391/5/8 15:36
نویسنده : مامان مینا
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

تغییرات فندق کوچولو در6ماهگی:

1.وزن:7کیلو

2.قد:64

3.پسر قشنگم وای که نمی دونی چقدر خوردنی شدی....کار جدیدت اینه که همش پاهات رو میکنی تو دهنت و شروع به خوردن میکنی....فکر کنم خیلی خوشمزه باشه.

4.دیگه کامل غلت میخوری و میتونی روی دستات بایستی...

5.قربون اشک چشمات برم که تا می خوای گریه واقعی کنی..مرواریدات میریزه

6.بدون تکیه گاه میشینی ولی باید مواظبت باشم نیافتی.....

7.غذای کمکی رو هم شروع کردی ولی غذا  هم مثل شیر خوردنت.....باید هزار تا وسایلو بهت نشون بدم و کلی صحبت و ادا و اطوار تا شما غذاتو بخوری....فدات شم سوپ رو دوست داری.

8.حسابی به من وابسته شدی و فقط باید من بخوابونمت و .....

9.تاریخ90/4/26 واکسن 6ماهگیتو زدیم و بازم آفریییییییییییییییین به پسر مهربونم که زیاد گریه نکردی و با استامینوفین تبتو  پایین آوردیم ...یعنی این ماه برخلاف انتظارم اصلا تب نکردی.خدارو شکر موند واکسن یکسالگیت

10.خیلییییییییییی بلا شدی.....هر کی بغلت میکنه با استقبال گرم شما مواجه میشه....اول خنده ...بعد با یه حرکت آنی دماغ طرف با چنگو لک های شما در جا کنده میشه.الهی مامان فدات شه.چشمهاتم کلی توش برق شیطونیه فکر کنم با این کار کلی کیف میکنی....

11.عاشق تلفن موبایل لپ تاپی......

12.خلاصه کنم که پسرم هر روز داری بزرگتر میشی.

 


چند تا عکس از 6ماهگی پسری

 

 

 

 

 

 

صباجون وآرازگلی

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم مامان نخودچی
8 مرداد 91 16:39
ممنون که اومدی به وبلاگ گالری سیسمونی...
عزیزم میتونی از سیسمونی پسر گلت عکس بندازی...
بعد تو وبلاگت خود بزاری ...
به من خبر بدی تا من تو گالری به نمایش بزاریم...


مامان آراد(خاطره)
10 مرداد 91 19:26
سلام....ماشالا چه پسر نانازی...منم تبریزی هستم... خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم...
مامان آراد(خاطره)
12 مرداد 91 1:54
ممنون که پیشمون اومدین...والله من که شمارو ندیدم تا ببینم شما هم آشنا هستین یا نه.. ساکن کجای تبریز هستین؟
مامان آراد(خاطره)
12 مرداد 91 20:54
نزدیکیم که...خونمون فعلا باغمیشست...
سپیده
14 مرداد 91 15:07
سلام. اجازه می دید عکسهای سیسمونی کوچولوتونو بنام خودتون تو وبلاگ کودک من بزاریم تا مامانهای دیگه استفاده کنن؟ منتظر جوابتون هستم.
سپیده
14 مرداد 91 23:31
سلام خانمی. با تشکر فراوان.
فرزانه
17 مرداد 91 7:15
سلام وایییییییییییییییییی کوچولوت ماشالا روز به روز خوشمل تر و ناز تر میشه ای جااااااااااااانم خدا واستون نگهش داره
مامان زینب خانم
19 مرداد 91 10:41
سلام ماشالله به این آقاپسر خوشمل و زرنگ انشالله سایه شما همیشه یالای سر این فرشته خدا باشه. وب زیبایی دارید دوست دارم بیشتر با هم آشنا شیم تا از تجربیات شما استفاده کنم . به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم. بوس واسه آراز جان
نگین مامان رادین
22 مرداد 91 11:55
سلام عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه و لرزه های دیروز و امروز هیچ خطری براتون نداشته باشه،مواظب خودتون باشید و حتما بهم یه خبر بدید تا خیالم راحت بشه که ایشاالله سالمید
الهه مامانی طهورا
23 مرداد 91 18:42
سلام همشهری عزیزم حالتون خوبه؟چه خبرا خیلی که نترسیدین؟ یه خبر از سلامتیتون بدین