آراز آراز ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

..(خاطرات آراز جون در وب)..

رویای زندگی مامان مینا و بابا علی

1391/4/8 0:44
نویسنده : مامان مینا
2,123 بازدید
اشتراک گذاری

 بسم الله الرحمن الرحیم.......

و ان یکاد الذین کفرو لیزلقونک بابصارهم لما سمعو الذکر ویقولون وما هو الا ذکر العالمین......

قلب آرازم منو بابا علی 88/4/20 عقد کردیم و زندگی عاشقانه ای رو شروع کردیم بعد از یکسال نامزدی شیرین و فراموش نشدنی ....مهر 89 زندگی پر فرازو نشیبی رو زیر یک سقف آغاز کردیم..... و بعد از 8ماه خبر اومدنت رو به بابایی گفتم و با هم منتظر اومدنت شدیم ......ماچو عاقبت توی یکی از روزای برفی زمستون 1390/10/25صبح ساعت 7.15 در بیمارستان شمس تبریز  به این دنیای قشنگ پا گذاشتی و همه رو با اون صورت ناز و مهربونت عاشق خودت کردی و با طلوعت به همه جا گرما بخشیدیچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نازی
22 فروردین 91 19:00
سلام.من مامان کیانام.دختر من 2ماه و 9 روزشه.شمارو به لیست دوستای دخترم اضافه کردم اگه دوست داشتید به وب دختر منم سر بزنید و لینکش کنید.





آتنا مامان روشا
19 تیر 91 22:20
مرسی خانمی حتما درستش می کنم بازم نظر بده بوس