آراز آراز ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

..(خاطرات آراز جون در وب)..

چهارمین سالگرد ازدواج و نیم سالگی آرازجون

1392/1/25 11:49
نویسنده : مامان مینا
1,348 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

مهربان ترینم وقتی تو با منی سرور وشادی بامن است

در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو می تپد

در قلب من آفتاب تابان باش.

بیستم تیر نود چهارمین سالگرد با هم بودنمان را عاشقانه تبریک می گویم.

 

 

 

عزیز دل مامان من خوشحالم آخه پسملم سالروز ازودواج من و بابایی نیم ساله شده و اولین دندون شیریش در اومده

مهربونم 180روزگیت  مبارک

 

 

 

 

 

علی و صبا و آرازو امیر محمد

 

 

این لباس قشنگم کادوی من و بابا علی واسه اولین مرواریدت

 

 

 

این کیک هم دستپخت خودمه و گل هم کادوی بابا علی و آراز کوچولو واسه من

 

دندونهای روشم واسه شما گل پسرم

 

 

پسر قشنگم 91/4/20 یه مهمونی کوچیک گرفتیم که مامان جون و عمه مهری و انا جون خاله مریم و صباجون و خاله نجی و لیلی و علی جون بودن وخیلی خوش گذشت .

 


 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان آریا و پریا
7 مرداد 91 16:06
سلام دوست عزیز سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم همیشه باهم خوب و خوش باشید در کنار پسر نازتون که ایشالا روزی دامادش کنید خوشحال می شیم به وبلاگ ما هم سر بزنید
سپیده
15 مرداد 91 21:31
سلام خانمی. سیسمونی اراز جون رو گذاشتم. ممنون