آراز آراز ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

..(خاطرات آراز جون در وب)..

عزیزترینم 5 ماهه شد.......

1391/3/10 13:32
نویسنده : مامان مینا
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

150 روز است که هر صبح با لبخند دلنشینت بیدار می شوم

وهر شب با لالایی چشمانت به خواب می روم

150 روز است که هر صبحم را با شکرانه داشتن تو آغاز می کنم

و هر شب چشمانم را با آرزوی سلامتی تو می بندم

 

 


عشق مامان 5 ماهه شدنت مبارک

باورم نمیشه که 5ماهه میزبان تو فرشته مهربون وآروم و صبور و دوست داشتنی هستیم.

عاشقانه دوستت داریم.


عکسهای 5ماهگی گل پسر ما.......

 

 

 


 

 

 

 

پسر نازم نمی دونی چقدر لحظه به لحظه شیرین تر و دوست داشتنی تر میشی.

 

 

برای اولین بار 145 روزگیت پاهای خوشگلتو رو گرفتی....

 

اصلا غریبی نمی کنی و با لبخند از همه استقبال میکنی....فدای اون خنده هات

عروسک مامان... صبح ها با کشیدن موهام توسط شما از خواب بیدار میشم....

قربون اون دستهات بره مامان....

عزیز مامان کامل غلت می خوری و عقب عقب 2.3 قدم میری ...

آفرین

هر دستت میاد می خوای بگیری و راهی دهن خوشگلت کنی و بخوریش....

عزیز دلم.... مدتی دارم باهات کار میکنم تا بتونی وقتی بیداری شیر بخوری نه توی خواب اما هنوز موفق نشدم...

عروسکم 150 روزگیت تونستی بدون بالش و کمک بنشینی

عزیزم خیلی بابایی شدی.... وقتی بابا علی میاد خونه فقط جیغ میزنی و ذوق میکنی....اگه کاری داشته باشه و نتونه بغلت کنه گریه می کنی....

موقعی که میخوام پوشکت رو عوض کنم اینقدر وول میخوری که نمیتونم چسب هاش رو ببندم...

 

راستی 1391/3/3 از آسمون یه نی نی ناز به دنیا اومد که پسر خاله ی شماست انشالله وقتی بزرگ شدین همبازی خوبی واسه هم بشین  اینا هم عکسهای دختر خاله صبا و امیر محمد

 

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)