آراز آراز ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

..(خاطرات آراز جون در وب)..

اولین تابستون زندگیت مبارک باشه....

1391/5/1 14:40
نویسنده : مامان مینا
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

 

 

 

 

 

 

 میدونی؟؟؟؟؟

انگار همین دیروز بود که انتظار تو فرشته نازو میکشیدم.

همین دیروز بود که واسه اومدنت لحظه شماری می کردم.

همین دیروز بود که واسه اولین بار صدای گریت رو شنیدم و حس  قشنگ مادری رو احساس کردم.

همین دیروز بود که واسه اولین بار بغلت کردم .بوییدمت و بوسیدمت.

وقتی اولین بار بغلت کردم تمام دنیا مال من بود.

وقتی اولین با بوییدمت بوی بهشت رو احساس کردم .

و وقتی اولین بار بوسیدمت سجده شکر کردم  و از خدای مهربون به خاطر اینکه گلی چون تو رو به من هدیه داده تشکر کردم.

گل زندگیم دلم  می خواد اولین های زندگیتو واست جشن بگیرم  اولین راه رفتنت .اولین دندون.اولین قدم.اولین تولدت .اولین بهار .و......اولین تابستون

ناز مامان اولین تابستونت 1391/4/1 بود و شما 156 روزه بودی .......من و بابایی و کل فامیل به باغ آقاجون رفتیم و خیلی خوش گذشت و منم چند تا عکس از شما پسر خوش خندم گرفتم......


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز روز اول تابستونه ...... با وجود شما بهار خوب و آروم و لذت بخشی  داشتیم .......از روز اول عید تا دیروز...... 

خدای مهربون شکرت.

برای همه دل گرم مثل خورشید تابستون آرزو می کنم......

روزهاتون شاد....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نگار
20 تیر 91 16:37
آخییییی تو چقدر نازی خاله
مامان پویا
23 تیر 91 14:55
به به چه عکسای خوشگلی