آراز آراز ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

..(خاطرات آراز جون در وب)..

عکسهای 100 روزگی

1391/4/8 1:06
نویسنده : مامان مینا
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

 

چقدر زود گذشت.....

 

 

 

کوچولوی من صد روز از روزهای زندگیت میگذره و تو در کنار ما و آروم آروم در مقابل چشمانمان بزرگ می شوی چقدر زیباست لحظات کنار تو بودن.......

 

 

 

 

زمانی که به چشمانم خیره می شوی دنیا در مقابل چشمان من است

زمانی که لبخند کودکانه ات را به من هدیه می دهی قلبم سر شار از زیبایی است

زمانی که در آغوشم آرام می گیری آرامش را حس می کنم

دوستت دارم زیبای کوچکم امیدوارم روزهای خوبی  داشته باشی       


      100 روزگیت مصادف با 1391.2.5    

 

 

 

 

 

ااااااااااااااااااااااااااااااااا شما که همش خواب بودی؟؟؟؟؟

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزانه و محدثه
21 خرداد 91 18:44
مرسی عزیز دلم نظر لطفته ...بازم واسم پیام بذاز منکه نتوستم وب شمارو باز کنم ایراد داشت.....ولی حتما بازم امتحان میکنم آخه منم دوست دارم نی نی شارو ببینم