آراز آراز ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

..(خاطرات آراز جون در وب)..

دوران دو ماهگی آراز

1391/4/8 0:59
نویسنده : مامان مینا
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم به خاطر همه ی آرامشی که از تو دارم خدای مهربان را هزاران بار شاکرم زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو بهونه ی زندگیم  دلبندم 2ماهگیت مبارکت باشه انشالله 200سالگیتو جشن بگیریم

 

 

                                    

                                  تغییرات شما پسر گلم  تو این ماه:

1.وزن 5/300 

 2.قد.58

 3.واکسن دو ماهگی شما رو 90/12/25 زدیم و آفرین به عزیز دل مامان که قوی بودیو زیاد تب نکردی عاشقتم .


                                  عکسهای  ماهگیت                                                                                             


       دلنوشته های مادرانه  عزیزکم  الهی مامان فدات بشه تو این ماه یه اتفاق خیللللللللللللللللی بدی افتاد

اونم اینکه مامانی واسه اینکه شما آروم باشی واست پستونک دادم و شما دیگه شیر منو نخوردی و من خیلی غصه خوردم آخه وقتی می دیدم از گشنگی رنگت می پره ولی سینمو نمیگیری  اشک تو چشمام جمع میشد.....بابایی هم خیلی ناراحت بود.....کارمون شده بود ازین دکتر به اون دکتر رفتن..... آخه میدونی واسه یه مادر خیلی سخته که  نی نی کوچولوش سینه شو پس بزنه ... آخ که چه روزای بدی بود خیلی تلاش کردم  اما بی نتیجه بود نزدیکای عید بود ولی من اصلا حال و حوصله نداشتم و فکرم پیش تو بود

الهی بمیرم برات که تو 1 هفته نیم کیلو کم کردی.....دیگه نمیدونستم چه کنم ...شیرمو می دوشیدمو بهت میدادم ولی اونم نمیخوردی .....

فقط پستونک....خیلی روزای بدی بود ...هر وقت یاد اون روزا میوفتم گریه ام میگیره ....همش احساس بدی داشتمو فکر میکردم دیگه مال من نیستی.... دیگه دوستم نداری....اما وقتی با اون حال ناخوشت لبخند میزدی....دلم آرووم میشد بابایی همش نگرانت بود.......تو نفس منو بابایی هستی و اینم بدون بابا علی عاشقته ...منو ببخش ......آخر سرم دکتر سخا وقتی دید وزنت خیلی کم شده واست شیر خشک تجویز کرد..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)